måndag 7 september 2015

Ny LayOut

Har man svårt att sova så kan man ju alltid scrappa :)

Jag lyckades få ihop denna LO på min man inatt.
Har använt mig av en stans från Martha Stewart, övre och nedre delen (där hjärtana är) målade jag sedan med Prima Marketings Color Bloom spray Gold Foil. Det mönstrade pappret är från en av butikens nya kollektioner från Blue Fern Studios. De är helt underbara!!!


Även ramen kommer från Blue Fern Studios. De är från början brunbeige till färgen. Jag valde att måla min vit med gesso och därefter Color Bloom spray Gold Foil. När sprayfärgen torkat skuggade jag ramen lite med Distress ink Vintage Photo. 


Sedan limmade jag fast ramen på fotot. På LOn har jag sedan fäst dem med 3D-kuddar, detta för att kunna få in de gröna swirlsen som jag stansat ut med hjälp av dies.
På fotot nedan har jag ännu inte gjort swirlsen :)


Ha det gott

/Maria

Inga kommentarer: