måndag 8 juni 2015

Scrapalbum

Idag tänkte jag visa ett scrapalbum som jag - draken Maria - håller på med... Ja, en av många album som jag håller på med :)

Jag kommer inte visa alla sidor för dels så blir det ett så långt inlägg men också för att den inte är riktigt färdig än.

Mönsterpapper som jag använt mig av kommer från 7DotsStudio. Låsanordningen finns inte i butikens lager i dagsläget.


När man öppnar upp "dörrarna" ser det ut så här. Varje sida är gjord som en fick för att sticka in en stor tags i och på kanten av varje tags har jag använt mig av en Martha Stewart punch.


Hör har jag dragit ut den första tagsen.


Sidorna ligger omlott om varandra.

Den första sidan har sin bindning på vänster sida, sida två på höger sida osv.


Tack för titten :)

Vi på Scrapdraken

Inga kommentarer: