torsdag 13 februari 2014

My Precious

För en tid sedan bad jag draken Sonja att tipsa mig om lite inspirations- & utmaningsbloggar och bland annat tipsade hon då om bloggen Page Drafts. Varje månad lägger de ut 5 st skisser som man kan få välja mellan, eller om man så vill, skapa 5 LOs, en per skiss. Jag har i dagsdatum (13 feb 2014) gjort två LOs, varav denna är den jag blev allra nöjdas med.
 
Temat var att man skulle scrappa om något el någon man höll kärt och der blev då min make P., denna roliga och underbara man som förgyller mina dagar med mycket skratt.
På denna LO har jag använt mig av rub-ons (ordet precious) vilket inte direkt var igår :D
Rub-Ons var rätt så populärt när jag började med scrapping, någon gång på stenåldern ;), sedan försvann de nästan. Men nu är de på väg tillbaka, mycket tack vare mixed media skulle jag tro. Men de är minst lika roliga för en vanlig scrappare också.

 
 
Tack för titten :)
Maria

Inga kommentarer: