lördag 12 oktober 2013

Lilla Y

Jag har inga egna barn så jag får nöja mig med att scrappa mina släktingars/vänners barn istället och det gör jag så gärna :D
Idag visar jag en LO med min väninna A´s lilla Y. Jag har använt mig av ett av de nya BoBunny papprena. Just höstkollektionen från BoBunny är helt underbara enligt mitt tycke :D


Dekorationer kommer bland annat från Prima/Invild Bolme och K-Design. Den gula blomman har jag gjort själv med hjälp av en Tim Holtz dies ihop med Dylusion mister och gesso som jag värmt lite med min fön. Bladvärket är gjorda från olika dies som jag har i mitt privata lager. Dessa gjorde jag genom att först färga in vit cardstock med en grön stämpeldyna, sprayade med Dylusion mist Dry Martini och avslutade med en egengjord spray med Luminarte pulver Key Lime. Så att de skulle skimmra lite när jag sedan hade stansat ut dem med min Big Shot :D

/Maria

Inga kommentarer: