måndag 28 januari 2013

Altrad Bok forts.

Förra måndagen visade jag framsidan på min altrade bok - du hittar den här - och idag tänkte jag visa första uppslaget (vilket det kanske egentligen inte är men med foto ialla fall :D ).

Så här ser den ut utan tagen...

 
... och så här ser den ut med tagen.
Hade väl egentligen tänkt göra lite i Finnabair stil men fegade ur då fantasin tröt. Och på tal om Finnabair, har ni anmält er till kursen /kurserna hon kommer hålla i Stockholm 23-24 februari? Vi på Scrapdraken kommer finnas på plats den helgen :D
Men nu vidare till boken.

 
Så här ser framsidan av tagen ut. Använt mig av samma 6x6 mask/stencil/template (kärt barn har många namn :D ) som på första sidan i boken, se bild ovanför.

 
Och så här ser baksidan ut, där jag berättar lite om bilden/personerna på bilden och el. dyl.

 
Ha det gott.
 
/Maria

Inga kommentarer: