onsdag 14 september 2011

Grattiskort

Av Nita



Här kommer ett kort till av samma sort som jag visade förra veckan, den här gången är det ett grattiskort. Det är väldigt skönt med lite avbrott från alla julkort jag gör just nu. Har använt paperpadsen från Maja Design Lantliv till det här kortet och till texten har jag använt mini alfastickers från Cosmo Cricket, väldigt användbara till kort och annat pyssel. Jag brukar använda scrappy glue lim till baksidan av bokstäverna så sitter de som sten;) Du hittar både lim, bokstäver, papper, bladstans och dekorationer i shoppen



































Har dekorerat med ett par blommor och några



större halvpärlor. Bladen är utstansade från en tom förpackning från bokstäver.




































Ursäkta att tummen är i vägen på fotot men jag ville visa hur det ser ut när det är riktigt ihopvikt.



Pyssla lugnt!



/Nita

Inga kommentarer: