fredag 12 augusti 2011

Små snabba kort

Av DesignAnnique

Även idag tänkte jag visa upp lite härligt snabba minikort, ett utmärkt sätt sätt få utlopp för sin kreativitet när tiden inte räcker till. För mig som för många andra är semestern slut och allt ska tillbaka i de vanliga spåren men eftersom skolan ännu inte har kommit igång och det är mycket som ska hinnas innan sommaren är slut så är tiden knapp. Jag behöver få sitta och pyssla en stund då och då, och 10-15 minuter kan lätt ge ett eller två minikort, perfekta att ha på lager inför höstens kalas osv! Dessutom får jag användning för lite av spillbitarna, något som är trevligt i sig! :)

Först ut, ett litet kort med änglar på:


 Rosett i det härliga organzabandet!


Sen ett litet tackkort, tänkt till en blombukett.


Även här knöt jag en rosett, dessutom dekorerade jag med halvpärlor. 

Allt material till dina minikort, och mycket annat, hittar du i webshoppen!

Tack för titten!

Inga kommentarer: