fredag 29 juli 2011

Nästan ett år sedan...

Av Nita




Idag är jag stand-in för min DT-kollega DesignAnnique och vill visa en layout. Ja tiden går verkligen fort, kan inte fatta att det snart är ett år sedan jag följde med min ena syster och hennes familj till Ölands djurpark. Vi hade en otroligt fin dag med massa bad och skoj. Det var mest vattenlandet som hägrade och jag tog det här kortet på skylten de har på vattenlandet, tyckte det var så häftiga färger.

De vita cirklarna har jag gjort med hjälp av en utstansad cirkel och målat med crackle paint picket fence. Papprena är Maja Design Lantliv, superfina papper som jag är helt tokkär i, de fanns i senaste DT-paketet jag fick och oj jag har nästan pysslat non stop sedan jag fick paketet. Nu överdrev jag lite men det har varit svårt att slita sig ifrån pysselbordet iallafall;)






Bjuder på ett par närbilder:





Nästan allt jag använt finns i Scrapdrakens shop










Pyssla lugnt!




/Nita

Inga kommentarer: