måndag 6 juni 2011

Nationaldag

Idag är det nationaldagen och sedan några år en röd dag.

Många av mina bekanta har börjat med att fira med grillfest alt liknande midsommar med smörgåsbord osv.

Tänkte visa ett litet kort som kanske passar att ta med som "gå bort present" Kanske tillsammans med en flaska eller så.

Jag tror att vikningen heter stair step fold och jag har sett många varianter på denna vikning. Olika höga trappsteg, enbart trappsteg eller som i mitt fall; ett högt och flera små.



Jag använde Pion Design, minnenas atelje-bårder, på trappstegen. skar ut fjärilar och fåglar så att de skulle stå ut från papperet lite och även titta upp ovanför kanten. Och såklart lite glitterlim för att piffa till det lite.
Minnenas Ateljé - Bårder
Hoppas nu ni har en fin nationaldag och njuter lite extra av försommaren!
Tack för titten
/Cia

Inga kommentarer: