onsdag 1 juni 2011

Mors dag



Av Nita


Jag har gjort två blöjkort inför Mors dag, ett till mamma och ett till svärmor. Jag tycker dessa blöjkort är så roliga att göra och här har jag utgått ifrån ett papper i storleken 15x15cm, det blir så litet och pluttigt, gulligt rent ut sagt. Har använt ett papper från Prima, pappersspets, charms, rhinestones och minirosor. Öste på en massa stickles på rosorna för extra bling.
Här nedan kommer bilder på korten. Ber om ursäkt för kvalitén på bilderna, såg inte det förrän efter att jag gett bort korten och då var det liksom försent att göra nåt åt det. Du hittar massa härligt i shoppen så vad väntar du på? skynda in dit o kolla vetja.























Sista bilden visar hur jag slagit in korten i cellofanplast och knytit en bit vackert band i. Ser lite lyxigt ut när man ska ge bort nåt tycker jag.


Pyssla lugnt!


/Nita

Inga kommentarer: