fredag 6 maj 2011

Puss på dig lilla syster

Av DesignAnnique

Idag tänkte jag visa en layout med ett av de superläckra och lättscrappade papprena från Inkido, Engel damask. Jag använde pappret som bakgrund för att låta det ljuvliga prickmönstret komma till sin rätt och dekorerade med en blomranka från paketet med Aire Collection, en ljuvlig pärlswirl samt organzaband. Titeln och de små ordstickersarna i övre högra hörnet kommer från ett ark med Tiny Type Stickers.


Blomrankan döljer så behändigt en lite orolig bakgrund i kanten på fotot...:)


Jag gjorde en egen charm som jag hängde från rosetten i organzaband.


Swirlen har små söta rosor, bling och pärlor...

En av dem satt fel och doldes av rosetten så den pillade jag loss och satte den mer synligt. Så kan man också göra! :)



Tack för titten!

Inga kommentarer: