lördag 19 mars 2011

Mitt första inlägg hos Scrapdraken

Av Petrapeu

Hej!
Ja då ses vi här, hos Scrapdraken istället för hos Cards of Maria. Det känns fantastiskt roligt med en förändring och jag är så glad att det nya gänget, Maria, Kattis och Sonja bad mej följa med som DT till Scrapdraken. Det är så nytt och spännande allting.

Hoppas ni inte svimmar nu, men idag blir det en layout från mej. Jag har börjat gilla det här med layouter mer och mer och det kommer helt säkert att bli mer av den varan från mej framöver.Jag har använt Maja Designs mönstrade papper och jag har stansat ut fjärilsbården med en MS-stans. Dessutom har jag använt en sak som jag för ett halvår sedan sa att jag aaaaldrig skulle använda:). Jag har skrivit ut text med en dymo. Haha, ja jag har också skaffat mej en sån mackapär. Där ser man, man ska aldrig säga aldrig.

Nu önskar jag er en riktigt trevlig helt allesammans.

/Petra

Inga kommentarer: